Cumu migliurà a vita di serviziu di u trasportatore

1. Improve u conveyor belt drop hopper.Migliurà u cinturione trasportatore drop hopper hè una di e misure efficaci per prevene u dannu precoce di u cinturione trasportatore.Migliurà a tramoggia di goccia à u puntu di transizione di ogni trasportatore di cinturione per aumentà a capacità di passà oggetti stranieri di 2,5 volte.L'oggetti straneri longhi è grandi ùn sò micca faciuli à chjappà trà u muru di l'imbutu è u cinturione durante u prucessu di trasportu, per riduce u risicu di l'uggetti stranieri chì strappanu u cinturione.Prubabilità.

 

U grembiule di guida à a tramoggia di blanking rende u distaccu trà u cinturione trasportatore è u cinturione trasportatore più grande è più grande longu a direzzione di corsa di u cinturione trasportatore, chì risolve u prublema di u carbone è e pietre chì si imbulighjanu trà u cinturione trasportatore è u grembiule, è elimina u cinturione trasportatore causatu da questu.danni.A tramoggia cù una grande goccia hà un baffle buffer installatu à l'internu per impedisce chì u materiale influenza direttamente u cinturione trasportatore.

 

2. Aghjunghjite un dispositivu di scraping à u rullu di reverse.Un dispositivu di scraping hè stallatu à u rullu di inversione longu u cinturione trasportatore per eliminà u prublema di l'aderenza di materiale à u rullu di inversione è risolve i danni lucali di u cinturione trasportatore causatu da l'attaccamentu di u rullu.

 

3. A migliione di a transizione di trasferimentu intermediariu, a cuda è a testa di u trasportatore.A durata di transizione è u modu di transizione à a testa, a cuda è u trasferimentu intermediu di u trasportatore anu un grande impattu nantu à a vita di serviziu di u trasportatore.U disignu di transizione ragiunate deve esse realizatu, è l'usura di a superficia di gomma di u trasportatore deve esse ridutta quant'è pussibule per assicurà chì ùn ci hè micca piegamentu o gonfiamentu di u trasportatore, è nisuna fuga di materiale in u locu di ubligazione.

 

4. U roller di pressione di u trasportatore à a transizione cuncave.A pratica hà dimustratu chì a forza laterale di u cinturione trasportatore di corda d'acciaio hè insufficiente.Quandu si principia, u rullu di pressione face chì u cinturione trasportatore sia parzialmente stressatu, chì face chì u cinturione trasportatore sia strappatu.Cambia tutti i rulli di pressione à u roller di cinturione pò risolve cumplettamente stu prublema..

 

5. U contrapesu di a cinta trasportatore di u supportu di u bracciu grande di a macchina hè ridutta.A vita di serviziu iniziale di u cinturione trasportatore di u quadru di u bracciu di stacker di u sistema di a minera di carbone hè assai corta.U disignu di u pesu di u contrappesu hè un mutivu impurtante per a tensione eccessiva di u trasportatore è u cracking prematuru è l'anzianu.In a basa di scuntrà a tensione materiale di u cinturione trasportatore è riducendu u contrappesu, a vita di serviziu di trasportu di carbone serà allargata da 1,5 milioni di tunnellate à 4,5 milioni di tunnellate.

 

6. Aghjustate a direzzione di u flussu di materiale.A direzzione di u flussu di materiale hà una influenza impurtante nantu à a vita di serviziu di u trasportatore.U flussu di materiale duverà curriri in a listessa direzzione di u cinturione trasportatore, chì pò aumentà assai a vita di serviziu di l'equipaggiu.

 

7. Scelta raghjone di u tipu di cintura è mantenimentu.A selezzione raghjone di tipi, l'aghjustamentu puntuale di i dispositi di correzione di deviazione longu à a linea secondu i cambiamenti di staggione, è e misure cum'è a tappa di prutezzione di u sole è u mantenimentu di l'inguernu pò ancu allargà a vita di u trasportatore.

 

  1. Altri prublemi di gestione.Rinfurzà a gestione di rulli è pulitori, è rimpiazzà i danni à u tempu.Cuntrolla u principiu di carica.

Tempu di post: 01-09-2021